Přeskočit navigaci

E-shop Napište nám Mapa stránek

Úvodní strana O nás Historie firmy

Get Fresh

Přečtěte si o cestě společnosti až na vrchol – od úplných začátků a ručně vyráběných balistiků po raketový růst a opravdu globální úspěch.

Historie společnosti

Myšlenkou, která stála u zrodu společnosti, bylo představit aromaterapii použitelnou pro každodenní život, ale zároveň ji zákazníkům nabídnout ve formě, která bude zábavná, vzrušující, pochopitelná a přinese jim harmonii a relaxaci pocházející z čistých esenciálních olejů.

James Mooore a Robert Philpott ze společnosti Get Fresh Cosmetics Ltd. Si uvědomili, že aromaterapie s použitím hořáků a olejů by v dnešní době pravděpodobně neměla kvůli své komplikovanosti a časové náročnosti šanci uspět. Proto bylo nutné vymyslet alternativu, díky které bude možné využít prospěchu aromaterapie snadněji. A tak se zrodila řada balistiků do koupele značky Bomb Cosmetics.

Limitovaná řada 6 balistiků, poprvé představená ve Velké Británii, měla okamžitý úspěch. Vystavovatelé okolo maličkého stánku společnosti Get Fresh si prostě nevybrali pro svoji prezentaci vhodné místo. Shromáždily se tu totiž davy lidí, kteří si chtěli za každou cenu objednat revoluční produkty. Nedlouho po této události to vypadalo, že snad každý maloobchod v Británii má v nabídce stojánek s produkty od Bomb Cosmetics, který byl zpočátku distribuován zdarma. Během jednoho roku však Get Fresh vydělala více než 1,5 miliónu liber a limitovaná řada balistiků se utěšeně rozrostla.

Maličké prostory v Průmyslovém parku v okrajové části Bournemouth, kde společnost sídlila, přestaly dostačovat. Nejprve se zdvojnásobily, poté se rozrostly na trojnásobek a o něco později dokonce na čtyřnásobek původní plochy. Protože však zájem o produkty stále stoupal, i tyto prostory nakonec přestaly být dostatečně velké. Proto společnost na krátkou dobu pronajala, opět v Průmyslovém parku, továrnu s plochou 15 000 čtverečných stop a mezitím se poohlížela po vhodnějším útočišti.

Díky větší kapacitě a také zlepšené efektivitě mohli zakladatelé rozšířit řadu nabízených produktů a navázat na úspěch balistiků do koupele. Na trh byla uvedena rostlinná mýdla na bázi glycerinu. Ta byla dodávána ve velkých kostkách spolu s kráječem zdarma a svým složením navázala na balistiky – obsahovala čisté esenciální oleje, které jsou účinné v boji proti každodennímu stresu a únavě, jimž čelí každý člověk žijící v současné společnosti.

Bylo logické, že s rozšiřující se nabídkou zákonitě roste i papírování a technologické požadavky, proto do společnosti přišli Naser Sharifi do funkce finančního ředitele a Richard McAvoy jako technický ředitel. Rozšíření personální základny umožnilo dále rozšiřovat nabízenou škálu produktů. Do ní následně přibyly šampóny, masážní mýdla, tělová másla a tekutá kosmetika spolu s dále rostoucí řadou nebalených přírodních produktů do koupele a pro tělo.

V této době společnost Get Fresh znovu změnila sídlo a přesunula se do Wallisdown v Bournemouth, kde ji můžete najít i v současnosti. Továrna má 16 000 čtverečných stop a dalších 13 000 zabíral sklad. Minulý čas je použit schválně, sklad byl totiž umístěn zhruba kilometr do výroby, což se ukázalo jako nepříliš efektivní. Problém se naštěstí vyřešil a od té doby již společnost své sídlo měnit nemusela.

Get Fresh se v současnosti může pochlubit tím, že nabízí okolo dvou set produktových řad a dodává své výrobky do obchodů, jako jsou například Debenhams, Harrods, Next, The Body Shop, a zhruba desítky dalších. Ve skutečnosti jsou ale produkty od Get Fresh k sehnání téměř u každého maloobchodníka s tímto druhem sortimentu. Ovšem činnost společnosti se samozřejmě neomezuje jen na Británii. Get Fresh nyní vyváží do více než 45 zemí na světě.

Společnost si vytyčila, že bude stále zlepšovat výrobky a služby, které svým zákazníkům nabízí. Jejím cílem je podnikat poctivě a být fér ke svým obchodním partnerům i klientům.

Nahoru

copyright © Janimarex spol. s r.o. created by Wizards.cz | powered by SiteWizard
XHTML 1.0 | CSS 2 | Prohlášení o přístupnosti | Prohlášení o ochraně osobních údajů